FETTODAGEN NUMBER ONE

  • Vår kära kronprinsessa har tydligen äntligen fått tummen ur och förlovat sig med sin superdupersliskiga pojkvännen. Kunde jag bry mig mer?
    Eehh, ja det kunde jag för varkligen alla tjatar om det. Radion gör det och tvn och tidningarna och alla runt omkring mig.
    Och det är förbaskat störande. Dessutom kommer dom säkert ha brutit förlovningen innan brölloppet ändå.
  • Fettisdag ja. Har inte ätit någon semla och tänker inte göra det heller. Tycker inte om det nämligen.... Eller jo med vaniljkräm i, men det kallar jag inte semla. Usch och fy för mandelmassa säger jag bara!

Nu måste jag plugga matte. Har prov på torsdag och fattar 0.
Fast som tur var ska antagligen Sandra och kanske Carro hjälpa dig. Eller dom måste hjälpa mig, speciellt Carro för alla gånger jag ahr hjälpt henne med engelskab. Så de så. Hej. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan faktiskt matte, jag fick G på mattebekursen, rätt nöjd fast vara nära vg:)

2009-02-25 @ 07:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0