I BRIST PÅ NÅGOT ATT GÖRA...

och eftersom jag nästan är lika mobbad som CARRO, tänkte jag;
Varför inte??

Alla som läser detta är utmanade.
Ta första bokstaven i ditt namn och besvara frågorna med den.
Det du svara måste vara ärligt och börja på den bokstaven.


1. Vad heter du?: Ulliiiiiibulli
2. Ett ord på fyra bokstäver: Unik (precis som jag då *big smile*)
3. Flicknamn: Hmmm... För utom mitt eget? Ursula?!
4. Pojknamn: Ulrick
5. Yrke: Undersköterska
6. Färg: ???
7. Klädesplagg: Underkläder
8. Mat: Ugnspannkaka. Muums!
 9. Sak i badrummet:
10. Plats/stad: United States of America
11. En orsak att vara sen:
12. Något man skriker: UT!
13. Film: Underbar och älskad av alla
14. Något man dricker: citronvatten
15. Band: U2
16. Djur: Undulat
17. Gatunamn: Utsiktvägen
18. Bil: ???
19. Sång: Under the bridge

CARRO MIN BOKSTAV VAR FAN  SVÅRARE ÄN DIN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du de, nja lika svåra i sånt fall!

fan satt med min i typ 30 minuter!

hahahahah å fundera å sökte på allt möljligt på googel

2009-02-26 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0