I FJÄRRAN LAND

Jahopp då var man i Skåneland igen.
Tågresan hit var den värsta jag varit med om. Jag och Alex fick sitta och trängas jättemycket, då vi ine hade reserverat platser. Och inte nog med det så började resan med att tåget inte fick någon ström så det var nära att bli inställt.
Men nu är vi här som sagtoch det känns toppenbra.
Morsan hämtade upp oss i Helsingborg så åkte vi till Väla (motsvarar vårat bästaste köpcentrum Torp) och shoppade lite grann. Fast lätt att jag kommer ha handlat mer innan det är dags för hemfärd.
Asså fy katten vad bra jag är på att handla. Hittar alltid värsta fynden.
Dagens fynd var;
Svart skinnkjol 19 kr.
Lila oversize t-shirt 19 kr.
Röd/Orangekortärmad kofta 50 kr.
Inte så pjåkigt va?



+ lite träningskläder (sockar, två linnen, shorts) kostade 400.
Fy fan vad jag är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0