IDIOT

Idag är jag extremt trött. Men det är kanske inte så konstant eftersom jag endast har sovit i 2 timmar i natt, på grunt utav att jag har världens mest oansvarige pojkvän.
Han var ju som sagt på GG i går. Klockan 1, när jag fortfarande inte har somnat, ringer hans krogenkompis och säger att Alex är borta och att han  eller någon annan inte har sett honom på tre timmar. Blir typ skärckslagen för Alex brukar liksom aldrig bara försvinna sådär utan att säga till, speciellt inte så länge. Dessutom går det inte att nå honom på hans mobil.
Alltså fick jag ringa hans andra kompisar, samt hans föräldrar som fick ringa Alex bröder och hela fadderuttan. Fast ingen har sett honom. Vi sitter alltså uppe och försökerlista ut var han kan vara så att vi kan få tag i honom.
Till slut fick jag ju försöka att sova, det fanns ju ändå inget jag kunde göra. Men självklart kunde jag inte sova för jag låg ju bara och tänkte på allt som kunde ha hänt honom.
Sedan klockan 4 ringern han och säger att han mådde lite dåligt, gick på toaletten och somnade där. Och där sov han tills personalen på GG väckte honom kvart över 3. Detta berättade han helt utan att bry sig om att vi nästan oroat i hjäl oss.
Killar kan vara så grymt jävla nonchalanta!
Speciellt Alex, han säger bara att det var väl inte hela världen och att vi ska sluta vara så sura.
IN MY ASS!

Grymt trött är jag! Och utmattad.


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahhah, somnat på gg,s toalett,de är fan bra gjort!

2009-02-05 @ 19:47:54
Postat av: Ullis

ne det är det inte, bara pinsamt!

2009-02-05 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0