IT FEEEEEEEELS GOOOD

Mmmm vilket väder. Helt underbart!
Verkar som om alla andra tycker det (fast det borde man) för jag har tappat räkningen på alla som har motionerat förbi mig här på vägen. Ni kanske undrar varför jag har hållt koll på det. Svaret är: för att jag älskar att titta på folk, eftersom att alla är knepiga på sitt alldeles egna sätt.

Själv har jag också avrit duktig idag. Var på spinningen klockan 10 i morse. Uppe med tuppen.
Skitgott var det. Ny instruktör var det också (min gamla granne från Änghagevägen). Asbra musik var det och intervallerna var toppen! Lätt att jag ska vara stammis på det passet. Klä på mig (sitter i morgonrocken, efter en dusch.( FAN VAD JAG HATAR ATT DUSCHA!)


Dagens planer: 

  • Plocka i ordning, Målaren kommer på måndag!
  • Göra iordning mig.
  • På kalas hos Alex. Gud, vad jag ogillar kalas.
  • Fest hos Kristin.

Perfaa om ni frågar mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0