IT SEEMS LIKE I'M GETTING OLDER

Now I'm back efter att ha badat i sisådär 3 timmar. I Klippans alldeles egna badus.
Jävligt gött vara. Skulle ju inte sitta fel om Munkedal införskaffade sig ett.
Bäst var det nog att ligga i den varma bassängen.
Om blundade och drömde sig bort en stund kunde man nästan tro att man var i Thailand.
Precis som Linnsan är just nu. Så jävla avundsjuk jag är alltså.

Well, well. Fick gött med russinfingrar meeeed. Jag fullkomligt hatar det.
Så jävla äckligt det är att vara skrynklig på fingrarna, precis som en gammal kärring som börjar närma sig döden.
Undrar varför fingrarna blir sådana när man är i vatten för länge?
Synd att inte hjärnkontoret finns kvar så jag hade kunnat skicka in frågan så att jag fick ett ordentligt svar.
Saknar det faktiskt.
Antagligen var det faktiskt det bästa barnprogrammet som någonsin visats.
Det var roligt också blev ungarna smarta och allmänbildade av det.
Men tiderna förändras. Och det är ju märkbart att det inte alltid är till det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0