KÅTBOCKEN DOWNSTAIRS

Wihohohohoaoaodoe.
Sheeeeeeet vad kul.
Ni kommer inte att förstå hur kul det är för ni är inte här.
Vi kände liksom att det  vår plikt att kolla upp vad det är Oskar (lillebror) gör när han sitter framför datorn i källarn.
Och då upptäckte vi att lillgrabben tydligen brukar kika runt på diverse porrsidor, ganska ofta också verkade det som.
Sedan sa vi det till Oskar och herre jösses vad arg han blev.
Men det roliga är att nu har vi det som hållhacke på honom. Han måste liksom göra allt vi säger till honom annars berättar vi för mamma och då skulle han tydligen dööööööö. Så jag lovar att han skulle slicka våra fötter om vi sa åt honom att göra det.
Nyss så gjorde Oskar inte riktigt som vi sa till honom och då sprang jag i väg till mammiiii och låtsades säga det och då slog han nästan ner mig. Fan, han börjar bli stor nu börjar jag inse. Är nog inte värt att bråka så jättemycket med honom egentligen.
I vilket fall så berättade jag i vilket fall vad han sysslar med, som den skvallriga storasyster som jag är.
kulkulkulkulkulkulkulkul
Tycker jag men icke ni. I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0