MIN OCH MADDES MSN KONVERSATION; LÄS OCH NJUT

U säger:

kan du hjälpa mig med en sak?

madde einarsson säger:

aa

U säger:

kan du bestämma vad jag ska äta i morgon som fredagsmys.. jag har beslutsångest

madde einarsson säger:

hahahhaha

U säger:

snälla taccos elle revben?

madde einarsson säger:

taccos foshooo!

U säger:

bra för det var det jag ville men jag har ätit det typ 10 gånger på två veckorså jag fick dåligt samvete mot alla annan mat som finns... men tacco it is

madde einarsson säger:

hahah

madde einarsson säger:

revben är blä

U säger:

kanske det är barskt iaf

madde einarsson säger:

hahah

madde einarsson säger:

fläskfilee =Mumma

U säger:

hahaha det är för vanligtför att det ska gå bra som fredgasmys

madde einarsson säger:

haha neee de är top noché

U säger:

tveek mannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0