MINA KLÄÄÄÄÄÄÄÄDER. *SNYFT*

Ska ju åka imorgon då. Tåget lämnar Munkedals station 7.41.
Har en jäkla ångest med. Vet inte varför riktigt men.. Har ju vart där massa gånger förut.
Men dn mesta ångesten jag har är separationsångesten från mina kläder.
Har redan packat ner det mest nödvändigaste och det jag bruakar ha på mig mest men när jag tittar in i graderoberna känns det som om jag vill ha med mig alltihop. Ska ju förbövelen bara vara borta till torsdag högst.
Dessutom kommer jag säkert köpa nya kläder där nere också.
Har packat i en skitball väska som morfar tog ner från vintern. Så där gammaldags brun portföljaktig. Skithäftig faktiskt.
Nej nu måste jag sova ska ju upp tidigt imorgon.
God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0