ONE STEP FORWARD

Jag tror att jag har kommit på vad jag sak göra som projektarbete.
Antingen så ska jag testa myter om människan som Myth Busters...
eller...
Typ testa massa olika teorier om vad som förbättrar hälsan och sedan komma fram till vilket sätt som fungerar bäst.
eller...
så ska jag skriva en bok. Och den boken ska vara en om mig själv och mitt liv eller en i roman/fantasy-style.
Blir kanske lite väl tråkigt och lite väl krävande men det är smällar man får ta.
eller...
så ska jag göra en undersökning om varför människor tänker olika och reagerar på olika sätt.
Alltså något psykologi-aktigt. Kan också vara att jag testar att lära mig ett nytt beteende...

JA, nu har jag mycket att välja på... Så nu kommer jag säkert få beslutsångest om vilket jag ska välja.
Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0