PESSIMIST JAVISST!

Guuuuuuuuuuud vad jag har tråkigt.
Vet verkligen inte vad jag ska göra. För dom sakerna jag kommer på är alldeles för tråkiga och jobbiga för att jag skulle orak göra de... Eller också skulle jag göra det helt i onödan.
Vilken pissig dag det här är.......................
Är det straffet för att jag har haft något att göra alla andra dagar på lovet eller?
Det finns inte ens något att se på på tvn och allt som jag har lust att ladda ner är redan nerladdat och färdigsett.

När jag ändå äri gång och beklagar kan jag berätta att mitt hår är åt helvete efter att jag har färgat. Förut var det jättelent och jag behövde aldrig borsta det. MEN nu är fullt med tovor och jättejätte torrt så det blir knapt blött när jag duschar känns det som. Dessutom fäller jag hår som en golden retriver. Och detta trots att jag har i tusen liter balsam.
Fast förut när jag och mormor var och handlade köpte jag hårinpackning och annat skit så jag hoppas att det löser sig.
Ett ljus i mörkret i alla fall.

Jag vet att jag nästan alltid är negativ, som den pessimist jag är.
Alltså behöver ni inte påpeka det för mig.
Det är helt enkelt sådan jag är och oftast trivs jag med det tro det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0