SER DET UT SOM OM JAG HAR ÄLGBEN ELLER?!

Som alla vet är jag kort, framförallt mina ben är korta. Och det är inget jag orkar krypa under mattan med.
När jag började köpa byxor på VeroModa typ i sisådär 7an kunde jag köpa jeans som var lagom långa för min längd, utan att jag behövde varken vika eller sy upp dom.
Men idag är det inte ens att fundera på. För om jag ska köpa byxor får jag sy upp dom kasnke 10 cm eller vika upp dom flera gånger för att det ska se bra ut.
Fattar inte varför man har förlängt byxorna så jävla mycket? Alla har väl för fan inte älgben?
Och om det passade alla för  5 år sen, när alla fick de jeans dom behövde, varför ska man ändra på det?
Jag hörde i alla fall ingen som hade långa ben som inte hittade några byxor. Gjorde ni?
Bara störande att alla designers därute typ tycker att alla korta är dvärgar som borde köpa byxor på barnavdelningen.
Ja, då var det konstaterat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0