SEXII MAMIII

Förklaring till varför Chuck "superhunken" Bass i Gossip girl är hetast:
Egentligen är han inte särskilt snygg.
Men det är hans sätt att vara och hans supersexiga röst som får en att sväva i väg.
Sedan kan man ju inte förneka att han blir snäppet hetare när han har en fet plånbok.
Men vad gör pengar här i världen?
Men på sättet som han var not Blair när han avr kär i henne. Oh my freakin' good.
Fast ingen vet ju hur han är i verkigheten, men jag tänker på honom som den super hot Chuck Bass och tänker inte sluta med det.
Jag tror jag avlider när jag tänker på honom...
DAMN HE'S HOT!

Men min egna Alex duger alldeles förträffligt bra. Eller duger och duger.. Han är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0