VAD SKA MAN GÖRA?

Nu har jag försökt att lära mig spanskan i sammanlagt 6 timmar men jag har inte lärt mig ett dugg mer för det. Alltså tror jag att det är dags för mig att ge upp och hoppas så innerligt att jag inte får ig.
Om jag fick det skull jag bli jävligt ledsen faktiskt. Har lovat mig själv att jag inte ska få ett ända ig under min skolgång. Än har det inte kommit men jag känner att det är olidligt nära.
Egentligen, varför skulle det vara så farligt att få ig? Det är ju inte precis så att jag dör av det. 

Om jag nu får ig så skulle det vara skönt om jag hade något att skylla på så min anledning till ig:et fåri sådana fall vara:
Jag har missat massa spanskalektioner (nackspärr+möte+läraren har inte varit där) och då har jag missat massa genomgångar av skitsvår grammatik, vilket provet i det stora hela går ut på. 

Bra då var det avklarat. Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0