VALENTINES DAY

Det här har varit den bästa alla hjärtans dag i mitt liv.
Dagen bröjade med att jag fick frukost på sängen av Alex. Han hade gjort hjärtpannkakor, det ni.
Till det fick jag ett jättejättefint paket med ett silverhjärta med kort på oss i. Skitmysigt och väldigt romantiskt. Det trodde jag aldrig.
Senare på dagen efter träning och så fick jag en jättefin hjärtskål av mormor och morfar också.
Då föll nästan tårarna och jag vill bara säga naaaw.
Därefter åkte jag och Alex och bowlade med hela hans familj. Myspys det också med tårta, räkor och grejer.
Och nu har jag precis sett klart på melodifestivalen. Som för övrigt sög.
Värsta bästa dagen ahr det vart.
Och jag har fan världens gulligaste pojkvän tror jag.
Ochj jag har jävligt dåligt samvete för jag har inte gett något till någon. Inte ens Alex. BAD GIRLFRIEND!
Men jag har i alla fall varit så snäll jag bara har kunnat. (Hjälpte han att städa sitt bombnedslag till rum)
Också ska jag gottgöra honom och alla andra någon annan dag istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0