WONDERING

Asså, jag fattar inte varför inte jag kan gå fort. Visst, jag har superkorta ben, baby I know.
Fast egentligen borde de ju kunna pinna på som fasen så att jag går räsersnabbt.
Men icke sa nicke..
För liksom.. när jag ska gå fort kör det skitont i underbenen, typ som om någon sitter och skär med knivar.
Då får jag sakta ner speeden för att inte dö av smärta.
Men det konstiga är att det gör inte ont när jag springer, vilket det ganska så logiskt borde, då det gör det när jag går fort.
WEIRD. Vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag önskar verkligen att jag kunde gå fort så att man slipper komma ca 50 meter bakom den man går med... Speciellt när man går på helvetesKungsgatan.

Ja,,,,, herregud vilket problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0