WORING MY ASS OFF

Hello. A very tired Ullis with a headache is calling.

A herre guud säger jag bara.
Vill bara sova, sova, sova, sova.
Mellan 12-16 har jag alltså vart och genrepat inför i morgon. Och efter allt tjatter fram och tillbaka känns det som om mitt huvud ska sprängas.
Men showen ser i alla fall bra ut och jag kan koreografin.
Lite störande bara att vi var tvungna att byta till den nuvarande koreografin från den förra som avr mycket bättre.
Fast så är det när folk ska hålla på att styra och ställa.
Är faktiskt lite nervös, även fast jag vet att det kommer gå super.
JAG KOMMER INTE TAPPA BORT MIG, ELLER RAMLA!
Måste tänka det i alla fall.
Så i morgon kommer jag att vara i Östrabos aula hela dagen för Nathalie vill inte att vi ska gå någonstans så att någon får se oss elelr i fall vi pajar frisyrerna. Vet inte om jag kuommer kunna hålla det dock.
Hatar att bara vara inne.
Aja, det löser sig.

Nu ska jag skriva klart mitt tal. I vilket fall försöka. Sen gym + sola + göra iordning inför i morgon.

Kommentarer
Postat av: caroline

gud va kul ändå!

jag kommer och se på dig imorgon!

hiih

2009-02-11 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0