YOU GOT YOU GOT YOU GOT POWER

Precis som jag trodde så kunde jag lika gärna ha stannat hemma idag.
Åkte ju hit även fast jag inte skulle vara med på idortten. Tänkte bara titta och sedan gå på spanskan bara för att..
Men när jag kom till simhallen så sa Stig att jag inte fick sitta och titta för att det var cpskadade där eller nått.
Så jag fick gå upp hit till skolan och skriva en miniuppsats om konstsim i stället.
Visst, jag förstår att de utvecklingsstörda inte ville att jag skulle titta på dem. Men det hade bara varit så skönt om jag hade kunnat få ligga hemma i sängen ett tag till. Jag gör ju ändå ingenting.
Fast jag fick ju i alla fall lärt mig något om konstsimmning.

Också ropade någon just här utanför att hon klarade uppkörningen. Good for her!
Måste medge att jag är djävulskt avundjsuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0