ADLÄEDL SHIIT

God Morgon säger jag väl då...
Klockan är 1 och jag är nästan nyvaken.
Inte bra, eftersom jag har massa saker jag måste hinna med idag.
Fan asså jag drömde värsta läbbiga, konstiga och obehagliga drömmen i natt.
Vill dock inte gå in på vad den handlade om för då måste jag tänka på det igen.
Känner att jag håller på att bli förkyld också... Vägrar fan att bli det nu!
Ska göra allt som står i min makt för att hålla mig frisk.
Förretsen, mamma kommer hit en snabbis idag.
Ska bli kul att träffa henne igen, det var ju ändå en månad sen.
Alla har ju tyvärr inte den turen att man får träffa henne ialla fal några gånger i veckan...
Menmen, Life's a bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0