BELLY BUTTON

Vi kom helt plötsligt in på navlar när vi satt och pratade.
Jag tycker att min navel är ganska fin, den har en ganska så stor diameter ochså men den har inte en såndära kula i mitten. Lite gullig sådär. Alltså gjorde pappa en bra jobb när han skulle klippa av med.
Fast Manges och Morfars däremot, fulla med ludd och så såg man dom knappt. Det var mer som ett sträck eller en djup grop. Stört.
Men sen när jag satt och pillade med naveln lite så kände jag att den va lite torr, så jag tänkte at det var lika bra att smörja in den lite när jag ändå var i gång.







Jag är fan störd.

Kommentarer
Postat av: tulle

HaHa du e ju helt galen.

Det ser nästan ut so om du har en unge i magen

Kram

2009-01-12 @ 18:52:21
Postat av: Anonym

vem har sasgt att jag inte är galen? ;)

2009-01-12 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0