BRUM BRUUUUUUUM

Guud vad jag är avundsjuk på alla som håller på att övningsköra hit och dit. Det är så jävla roligt också känner man sig vuxen och duktig när man gör det. Man känner sig ju även väldigt bra när man har lyckats köra längre än vad man brukar eller när man har lärt nått nytt. Jag längtar i hjäl mig tills jag får körkort. En sån jäkla frihetskänsla. Men måste jag självklart börja på trafikskola, när det nu kommer bli av... Och när jag väl har börja kommer jag väl få ta massa körlektioner för at jag nästan inte har kört något innan.  Men, men får väl se fördelarna i det hela: jag lär mig alltning rätt i från början (nästan). HAha, mitt första steg i det positiva tänkandet. Way to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0