EL AMORE

Eftersom det inte var värsta "mysstämmningen" hemms hos Hansen igår drog jag och Alex hem till han och myste för oss själva i stället med lite levande ljus ochså.. Much better vill jag lova.
Om jag inte hade haft Alex hade jag nog gått under för länge sedan.
Tråkigt men sant..
Tycker faktiskt synd om dom som inte är i hop med någon, för jag tror att även fast  man älskar "singellivet" så är man nog lyckligare om man har någon som älskar en jättemycket som man kan älska lika mycket tillbaka. Jag har nog i alla fall nästan aldrig hört någon som inte vill vara i hop med någon.

Kärlek är livet och med det hand klarar man sig igenom vad som helst. Jag är ett levande bevis på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0