...

Jag skulle bara vilja skrika, eller rättare sagt vråla ut alla känslor jag har inom mig. Men det är ingen idé för jag vet att det inte skulle göra någonting bättre. Jag försöker och försöker och försöker men aldrig blir det bra. Jag vill fly från verkligheten men då skulle det gå bakåt i stället för framåt. Jag vill sova och glömma bort allting men jag vet att någon gång kommer jag vakna igen och allt det jobbiga kommer finnas kvar. Jag har inga krafter kvar, jag orkar inget mer nu. I vissa stunder är det nästan som om jag är rädd för mig själv. Jag vet inte vad jag ska göra... Jag gör bara saker för att jag måste, utan att veta om jag egentligen vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0