ESKAPISM

När man inte orkar med sitt egna problematiska liv finns det verkligen inget bättre än att dyka in i någon annans, typ som One Tree Hill och Gossip Girl. Då glömmer man liksom bort sina egna problem och tänker på någon annans. Hur befriande som helst. Jag tycker att karaktärerna i serierna alltid har sådana bra problemlösningar så i bland brukar jag tänka att jag ska göra det samma så att allt ska försvinna. Men tyvärr så är det inte lika lätt i verkligheten...

Har märkt det med mig själv att när jag följer en serie extremt mycket så är jag väldigt nere och orkar inte med mitt liv. Så är det nu vilket är svaret på varför jag ser på Gossip Girl som en idiot för tillfället.'

    

Nu; Träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0