FEELING GLAMOROUS

Såå där ja då var jag hemma igen. Och jag stänker som om en spraybruk har exploderat.
Jag och Nathalie har i alla fall kommit fram till vilken frisyr jag ska ha på "showen" och att jag ska färga håret i en mörkare brun med guldiga slingor i. Så att det blir lite varmare.
Vi testade lite med sminket, men det blev inget vidare så Nathalie skulle göra en skiss så testar vi nästa gång när jag ska färga.
Sedan var det ju det här med kläder... Jag ska ha bruna kläder på mig men eftersom brunt absolut inte är min favoritfärg äger jag inte ett ända brunt plagg. Fast det fixar sig väl. Vi har kanske en liten idé på vad jag kan ha på mig, så det blir nog kanske det.
Usch, det känns verkligen som om detta är på största möjliga allvar! Och det är det väl men ändå... Jag är nervös för en gångs skull.

I vilket fall, på bilden ser ni en del av min frisyr. Fast det ska vara mycket, mycket fluffigare. Bortse från mitt minst sagt konstigt sminkade ansikte. (Sminkorttaningen tog slut när jag skulle ta bort resten och jag har inte hunit det här hemma.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygggt ullaa

2009-01-20 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0