FUCKING INSANE

No offens MEN FAN VAD JAG HATAR FUCKING JÄVLA SKIT SKÅNE SOM ÄR SLUTET PÅ VÄRLDENS ÄNDE!
också hatar jag att just åldergränsen 18 äckliga år.
För tack vare att jag inte är 18 kan jag inte fixa ett eget autogiro, skriva på kontraktet till gymkortet, ta ut mina pengar till körksolan och få ett annat bankkort.
Och det blir inte lättare när man har en pappa man inte kan prata med och en mamma som bor i svin SKÅNE!
Inget illa menat men.... Egentligen kan Skåne vara rätt mysigt men just nu HATAR JAG DET!
Dessutom finns det ett underhållsbidrag som borde hamna i min plånbok, INTE i pappas.
Varför ska jag ha fått allt det svåra i mitt liv? Skulle det inte vara bättre att dela upp det?
ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0