GOSSIP GIRL

Har alldeles nyss sett klart på det andra avsnittet av Gossip Girl. Fattar inte varför jag inte har sett på det tidigare.Tror det var för att jag missade första avsnittet när det gick på tv och sedan fattade jag inget. Men det är historia nu... Riktigt bra var det i alla fall, så nu ska jag börja följa det som alla andra. Om jag nu kommer i kapp. Får se hur mycket tid det blir över. Sheeet, jag älskar verkligen intriger. Förutom när jag är inblandad förstås. Däremot hatar jag skitsnack. Fan vad gött det hade vart om alla bara kunde vara någorlunda ärliga. Jag försöker verkligen att vara det, då jag hatar prat bakom ryggen. Och visst, det är inte alltid så lätt. Dock betyder inte det att man inte ska försöka sitt yttersta.

Fy fan, skulle aldrig palla leva livet som Serena och Blair. Usch, tycker redan att det är så mycket skit som går från den enas öra till det andra, och det är bara min lilla värld vi snackar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0