HOW BAD IS THAT?

Ska strax i väg på kalas, som jag fullkomligt älskar. Or Not. Jag hatar det. Man måste bara vara så där falskt trevlig hela tiden och det är fan jobbigt. Det är Alex som kalaset är för, FÖR ATT IMORGON FYLLER HAN 18!!! Hoppas fan att körkortet går fort att ta för babyn min. He He He He....

Annars är den här dagen riktigt pissig. Jag känner mig äcklig och ful som stryk. Har gjort allting för attomvända denna känslan, men inget hjälper. My gaaaaad.Vad gör man liksom?
Och inte blir det bättre när det känns som om nästan alla motarbetar mig? Vad är det med er folks? Am I that bad?

"Ingen tycker om mig.
Ingen som vill ha mig.
För att jag äter mask..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0