I'M LIKE A BIRD

Nä men god morgon! Och välkommen hälsar jag träningsvärken. Fast så farligt är det inte. Är mest stel. Helt klart bättre än vad jag trodde.
Men nu till det som jag sa att jag skulle berätta i går.
Jag inkluderade min moster Tulle i det som Pernilla berättade för mig.. Ni vet om hennes spökhus. Mmmmmmmmmm, men då skulle hon självklart kontra med något. Eller mormor gjorde det kanske. Kommer inte i håg. I vilket fall så berättade mormor att en gång var hennes mamma på kyrkogården och besökte sin man på kyrkogården. Då kom det en kaja och satte sig bredvid henne. Den kajan följde henne överallt tills hon stack därifrån. Och nu tror själva kajan var min döda gammelmorfar, för att han hade tydligen sagt att nrä han dog skulle han bli en fågel. Plus att det går en sägnen om att kajor är döda människor. 
Men fuuuck no att jag tror på det. Fast jag tror att jag vill tro på att man blir något annat efter döden. Nu blev jag förvirrad. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0