JAG BLIR CPPPPPSTÖÖÖÖÖÖRD

Fy faan i bland nskar jag att jag inte hade några syskon. Typ som nu, även fast jag inte bor med någon av dom. Skulle verkligen behöva att mamma la lite tid på mig just nu så att hon gå till banken och byta kontokort och skaffa internet/telefonbank. Men så ska hon självklart till doktorn med Kristin. Tänk om jag hade varit 18 nu så jag hade kunnat gå coh fixa det själv. Då hade det i alla fall blivit avklarat någon gång. Känns ju som om mamma kanske hade kunnat lägga lite tid på det när jag faktiskt inte kräver så jättemycket av henne annars. OCH NEJ MAMMA DU ÄR INGEN DÅLIG MOR BARA FÖR ATT DU INTE KUNDE FIXAT!

Så, nu har jag skrivit av mig det och allt är frid och fröjd igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0