LIFE SUCKS!

Jaha. Det var det.
Jag var på möte förut med Ulla från socialen, angående min situation. Fast farmförallt min ekonomiska situation, då jag får leva på 1050 kr i månaden + lite lite till.
Hon sa i alla fall att det inte finns några bidrag för mig att få. För nu när jag byter adress så kommer vårdnadsbidraget försvinna i och med att jag inte står skriven hos någon av mina vårdnashavare. Och om jag är i ett väldigt stort behov av pengar till något viktigt kunde jag ansöka om det och kanske jag får det. Men bara kanske. Tack för den.

Detta resulterade i ett totalt onödigt möte. Fy vad vad störande livet är. Orkar inte med det.
Visst, skolan skulle bli ättare. Men det går inte precis att lösa när man har fullt med tårar i ögonen.
äasljfösweirweiråwiuryeyuieasoidfhcenwair23y40uwqi0e¨åur ygotöyäwqeimw¨ry pängwmeirq,o
Helvete rent ut sagt. TRAGEDIIIIIIIII.

Kommer inte skriva ett enda inlägg till idag. Jag känner att jag vill vara i fred och älta.
Att älta är bra för det för att ledsamheten lättare försvinner.
Tur att jag har mormor och morfar, dom är bäst i hela jävla vida världen. 
Finns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0