LUCKY SHIRT

Om cirka en halvtimme ska jag hålla tal på retoriken. Jag brukar inte vara nervös, vi har ju gjort det massa gånger. Varenda vecka sedan vi började till och med men idag är jag skit nervös. Tror det beror på att jag inte känner att mitt tal är lika bra den här gången som dom andra gångerna. Visst, inledningen och avslutningen är bra fast resten suger.
Har fan till och med tagit på mig min tur t-shirt, ni vet den vita med flickan på magen, trots att det är två smutsprickarmitt på magen dom också. 
Antar att det inte kan gå så jättedåligt ändå, jag kan det utantill och det är en som ska prata om navelludd.Och då kan det väl inte vara så farligt att jag pratar om mitt lvi när jag är ca. 30? Det får gå som det går.
Posssitiva tankar nu! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0