MONGO

Sitter i soffan och ser på Let's Dance med mormor och morfar. Har nyss käkat räkor. Gottgottigottgott. Ännu en lugn fredagskväll alltså. Fast vad skulle jag annars göra? Det inte precis någon vän som har ringt och hört av sig... Hoho, var håller ni hus egentligen?
I morgon blir det i alla fall 18-års kalajs hos Hansen. Får väl se hur det blir. Ska ju inte dricka, har kommit in i sådan bra träningsrytm och det tänker jag inte förstöra. Om man dricker förstör man 2 veckors träning förstår ni. Men om jag blir broken ana alone får jag väl sätta mig på Simons rum och underhålla mig själv på nått vis.
Gymmet var i vilket fall soft förut. Det var inte så mycket folk där idag och det var skönt. Så vi tränade igenom alla musklerna. Det är inte helt fel på en fredags eftermiddag.
Hör av er om ni vill umgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0