ÖS PÅ

Håller just nu på att ladda ner bodywork. Skivan alltså. Behöver massa bra upp tempo låtar till lektionen jag ska hålla i skolan. Ett boxpass ska det bli. Men eftersom jag inte precis är största technofanet själv har jag lite svårt att komma på/ hitta låtar som passar. Alltså kan ni gärna kommentera någon bra träningslåt med lite ös i om ni har lust. Fullt ös medvetslös ska det fan bli på lektionen. Ingen ska orka stå upp efteråt. Förutom jag då. Nej, skämt och sido, så kommer det verkligen inte bli med tanke på att några i min klass är dom mest oseriösa i världen på idrotten och kommer säkert sabba allting. Fast vi får se.. Det ska bli kul att bli det som får styra och ställa i alla fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0