RETARD

Jag skulle inte ha åkt in och gjort provet. Det var kanske inte så svårt, men eftersom jag fick så jävla ont skrev jag utan att tänka efter något större, så en hel del fel kommer det nog bli.
Fy fan alltså att jag kunde få så ont av att vara i skolan i en och en halv timma. Trodde sriöst att jag skulle gå av eller nått.
Det var i alla fall skönt att man ficl höra att det var synd om en. Om man får säga så.
Fast den som tyckte mest synd om mig var nog historialärarn. Hon gav mig numret till sin kiropraktor till och med, vilket hon hade i hivydet. Hallå liksom, vem går runt med det i huvudet?

Fast nu är det i alla fall lite bättre, efter att jag har sovit och vilat upp mig.
Min übersnällis till tränare gav mig också ett tips om något jag knde köpa på apoteket som tydligen skulle hjälpa.
Ska nog kila dit i morgon.

I det här läget är min nacke. Man skulle kunna tro att jag bara försöker fixa till någon ful och kontig pose, men så är inte fallet.
Nu för tiden ser jag yt somett retard som alla glor på i skolan.
Fast det är väl alltid kulmed lite uppmärksamhet. Eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0