RUINED

Jag är så jävla mega sur och irriterad och förbannad nu som man kan bli!
Alex är ute på Rom nu (hos pappa) fast han är med Hannes.
Jag hade fått brev från McDonalds där jag har sökt jobb där det stod att jag var välkommen på anställningsintervju den 13e januari! Och det har ju för i helvete redan varit!
Fy fan vad arg jag är! Tänk om pappa bara hade kunnat unna mig ett enda ynka litet telefonsamtal så hade jag kanske haft ett jobb nu! Visst det skulle vara på donken men det är i alla fall något.
Liksom varför i helvete skulle jag få ett brev från McDonalds om det inte handlade om jobb?
Jag är ju inte precis medlem i Rondald Mdconald klubben.
Om jag inte får något jobb nu kan fan pappa betala mina utgifter under sommaren!
Dessutom är det jävligt pinsamt att jag inte ens hade chansen att inte ringa och säga att jag inte kunde komma. Jag helt enkelt bara inte dök upp. Jobbet är någon annan nu.
Han ska då fan förstöra allt!

Kommentarer
Postat av: caroline

men gud, stackare, jag tycker synd om dig ullis!

2009-01-24 @ 15:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0