RUSCHYY

Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Kom hem för en liten liten stunds sen. Har varit i stan/torp tills nu. Köpte presenter till älsklingen min. Det blev en av pikéerna han gillar, en bok med tjänstpresentkort i och en såndära man kan hälla i öl i och sedan kan man hälla ölen därur i sitt eget glas. Vet i kattsingen vad det heter men aja. Kan ju lika gärna skriva va jag köpte för chansen att han skulle läsa min blogg är en på miljonen. Till mig själv blev det äntligen en cheapo klocka och en lila hoodtröja. Myysigt.

Om en liten stund bär det av igen. Jag,mormor, morfar och Alex är bortbjudna till M&M's kompisar Tommy och Vivianne. Dom är skitsnälla så det ska bli trevligt. Ska faktiskt bli gött med en hyfsad lugn fredag efter nyårshärjandet.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0