SHAKY

Puuuuuuuh. I'm home. Passet var inte så jättejobbigt faktiskt. Antingen så betyder det att passet inte var så jobbigt eller att jag är vältränad. Jag låtsas att det sist nämda är det rätta alternativet. Dock så skakar mina armar som några jävla illrar. Vet i katten vad det är med dem. Kanske behöver dem lite ny energi. Yes box, lite kvällsmat skulle inte sitta fel.
Haha, instruktören Johan var ju bara så jävla soft och go. Där kunde man verkligen inte hålla sig seriös nejnej. Me det är gött då blir man mer taggad att fortsätta.
Pling! Jag tror att jag kom på varför mina armar skakar så. Jo, det beror på att jag fick hålla upp mitsar för en 150 kilos svart hårig man som slog hål i händerna på mig. Där snackar man power alltså.
Aja, måste leka apotek till mina armar nu.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0