SNORVALP

Det är en jävligt irriterande unge på tvn. (Ungen är 8) Hon är med på Ellen Degeners show.
Så här går dialogen.
Ellen: - Du säger att din framtidsdröm är att bli rik.
Ungen: - Ja, jag ska sjunga så jag får mycket pengar.
Ellen: - Hur mycket ska du tjäna då?
Ungen: - 51 miljoner om året.
Ellen: - Varför just 51 och inte 50?
Ungen: - Det är en miljon mer. Och mellan jag är 18 och 24 år ska jag ha jänat min första miljard.
Ellen: - Är det inte bättre att du blir lycklig än rik då?
Ungen: - Nej, jag kan inte vara lycklig utan pengar.

Sedan går hon och sjunger, vilket låter bedrövligt. Dessutom ser det förjävligt ut när hon försöker göra några "balla" moves. Stackars unge, hon kommer aldrig bli rik med den rösten. Så jävla pantad.

JA, jag är elak! Men jag älskar skadeglädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0