SPINNING ACTIVIO

Nu äntligen har jag lyckats logga in! Har försökt i en och en halt timme nu.
I vilket fall gick jag upp klockan 9 i morse för att gå på Spinning Activio passet klockan 10. Och till skillnad till vissa andra tog jag mig faktiskt dit. Carro, man kan faktiskt gå! Man behöver inte bli lat bara för att man får körkort. 
Passet var det bästa spinningpasset jag någonsin gått på. Man hade liksom en klocka på sig som mätte pulsen. Det pulsen såg man sedan på en pulsklocka, vilken man cyklade efter. Detta var skitbra, då man kan koncentrera sig på det i stället på hur jobbigt det är och på vad hur långt det är kvar att själva passet. Dessutom skulle det här vara mycket bättre för konditionen eftersom man höjer tempot efter hand i stället för de vanliga passen då man går käpprätt upp till maxpulsen.

Så lätt att jag ska gå på det igen! Känner mig så duktig nu när jag tränade så tidigt. Har ju hela dagen framför mig. Jävligt gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja jag vet! men hade inte hunnit då:(

men mne=)

2009-01-17 @ 14:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0