SUMMAN AV ALEX B-DAY

Jag kom hit. Gav A sina paket som han typ redan hade klämt sönder. Han blev jätteglad. Sedan råkade jag visst somna en skvätt. Inte bra. Därefter fikade vi med tårta med hans föräldrar, som hela tiden "Har lill bebisen blivit 18 år, herregud vart har tiden tagit vägen?" Fråga inte hur jag kunde hålla mig för skratt.

Typ vid 5 åkte vi till Bella Gästis och käkade pizzzzzza. Fy katten vad mätt jag blev. Ändå lämnade jag typ halva pizzan. Weird. Åkte på dirr hem, stannade bara till för att köpa godis. Väl hemma, tände vi ljus, tog fram massa kuddar och täcken och myste till ordentligt med film, godiset och varandras trevliga sällskap. Vi såg på Batman - The Dark Knight och den nyaste Arn. Batman filmen var väl okej men Arn sög ju totalt. Fast ändå var det ju lite intressant att man kände igen en hel del från historian.

Sen gjorde jag det snällaste på dagen innan det var läggdags för "bebisen": Jag masserade honom. Är jag inte för snäll?
Slutet gott, allting gott.

PS. Kanske inte så konstigt att jag har ont i min mage. Har ju blivit rätt mycket onyttigt på senaste tiden och som tidigare kännt pallar den ju inte det. It's a shame.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0