TRÖGA "MÄN" (?!) 1

Jag blev så grymt jävla sur förut alltså!
Hade psykologiprov förut och eftersom det var jävligt mycket att skriva fick jag skriva som en jävla idiot för jag trodde att jag skulle ta bussen med Alex 20 i 3... Så jag fick lämna in skiten halvfärdigt... INTE BRA!
Men det var fan inte det värsta för när jag ringde Alex på vägen till mötesplatsen (stressad som fan) säger han lugnt  "varför är det så bråttom? bussen går ju klockan 3".
OKEJ? Tydligen fattade inte han att om han kunde ha kläckt ur sig det lite tidigare så hade jag kunnat skriva väldigt mycket mer utförligt på provet. Blir nog inte högsta betyg på det här nej.. Fast man kan ju hoppas på ett underverk.

Kort resumé: Det är störande med killar som går linjer där man inte behöver plugga, för då förstår dom inte hur viktigt det är för en annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0