TRY TO GET AWAY

Idag är det i alla fall lite bättre.
Det gör inte så jätteont men jag är fortfarande sned.
Fast nu börjar det göra ont i andra delar av nacken eftersom det blir så ansträngt.

Men när jag skulle duscha förut gjorde det ont som in i helvete. Huvudet blev ju så jävla tungt med allt vatten i. Och det var inte lätt att ta i schampo och balsam för då var jag tvungen att röra huvudet.
Vill man vara fin får man lida pin så att säga.

Om 39 minuter går ussen in till skolan.
Ska bli kul att få göra något en stund. Låg ju inne hela dagen i går.
Hoppas bara att jag ser vad jag skriver annars kommer det väl gå åt helskotta på provet.
Kanske skulle ha pluggat lite mer men, det orkar jag inte.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0