UPDATE

It still hurts a lot.
Det är hemskt så mycket jag tycker synd om mig själv.
Ingen kan förstå hur ont och weird det känns. Förutom om man har haft nackspärr vill säga.
Ska i alla fall pina mig iväg till skolan för att göra provet. Orkar inte ha ett att ta igen.

Ser just nu på Kvällsöppet. Dagens rogram handlar om kriminella gäng.
Ganska så intressant faktiskt.
Fattar bara inte hur man kan gå med i nått sådant.
Alla vet att det bara är massa konsekvenser med det.
Dom snackar hela tiden om något jävla samhälle som heter FITTJA också.
Vem fan döper något till det egentligen. Idioter.

Ska lägga mig och vila eller sova nu. Annars kommer jag verkligen inte orka imårn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0