WALKING DAY

Är det någon mer än jag som harlagt märke till att det har varit enormt många som har varit ute och gått idag? Hm, vad kan det bero på? Jo, att det är nytt år och typ hälfetn av Sveriges befolkning har lovat sig själva att under 2009 ska de träna mer eller åtminstone vara ute och gå en gång om dagen. Och det börjar bra, men allt med tiden går försvinner allt fler och fler fotgångare från gatorna. Inget varar för evigt right...

Själv har jag inte ett endaste nyårslöfte. Tycker att det är ganska onödigt, eftersom man väldigt sällan håller dem samtidigt som jag är nöjd med mitt liv som det är. Jag tränar bra, äter inte onyttigt allt för ofta, sköter skolan, hade haft jobb om jag hade velat, tar väl hand om mina pengar... Ja, mitt liv är bra, jag är tillfreds, därför orkar jag inte bry mig. Men till er som har avlagt ett löfte; LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: caroline

kan bero på att det hare varit väldigt fint väder idag!?

2009-01-01 @ 23:11:40
URL: http://mjochcb.blogg.se/
Postat av: ullis

fuck off carro ;)

2009-01-01 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0