WONDER-WOMAN

Doktorn skickade mig vidare till sjukgymnasten som snabbt konstaterade att det var en kraftig nackspärr.
Hennes super händer gjorde i alla fall så att jag kan titta lite rakare nu. Alltså ser jag inte helt fullkomligt retarded ut. Dessutom är inte smärtan så stor att jag inte kan stå ut med den längre.
Fick också ha några slags elektråder på mig som typ drog ut smärtan och det var jävligt gött.

Hon trodde att nackspärren berodde på att jag var stressad och för att jag hade suttit fel med huvudet när jag var i skolan, pluggade och när ag satt vid datorn. Så där fick jag något att tänka på. Och det ska jag för när det har gått över (det skulle ta ca 1 vecka) så vill jag aldrig mer ha det igen.

Men det bästa: Jag är "sjuksriven" från skolan för resten av veckan. Förutom att jag ska åka in och göra historiaprovet i morgon. Visst, jag kommer missa lite men det är det baske mig värt. Jag ska softa som aldrig förr,  om det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0