GÖTT

Efter en lektion hoppade jag av kreativt skrivande. Det var alldeles för mycket skrivande och läraren var lite vrickad om man säger så. Okej han har skilt sig massa gånger, och hatar trollhättan. Avskyr även orden så, man och ju och eftersom det är typ de orden jag använder mest när jag skriver. Nej, men det är inte den stora anledningen till att jag hoppar av utan det är helt enkelt för att jag får för mycket poäng om jag inte gjorde det.. Och då tänkte jag WHY NOT?!

Enormt skönt med 4 timmars mindre lektion i veckan, men desto bättre är att jag slutar tidigt måndag, onsdag och torsdag. Samt att ja börjar halv 11 på fredagar. SJUKT skönt med tanke på att våren närmar sig med stormsteg.
wööööööhöööööööööööööööööööw!!!!
Vilket bra beslut jag fattade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0