I DAG JA

Hejhejhejhejhejhejhejhej...
Precis som alla andra trodde jag att jag skulle dö när jag kikade ut genom fönstret i morse och såg att det jäkla snön vasr tillbaka. Usch, är så himla trött på den nu. Det är bara äckligt att bli fötterna också måste man spänna sig som satan för att inte halka när man går. I vilket fall när snön har smält och fryst. Bläääää.
Höll även på att bli överkörd av en baouta plogbil förut. Fick springa som en dåre för att inte bli mosad bland snön.
Läskigt värre liksom.

Och målaren har vart här nu och börjat på omtapetseringen. Och i morgon när jag kommer hem ifrån skolan är det klart, finito, done. Känner på mig att det kommer bli skitfint. Ska bli kul att flytta in alla sakerna sen också, fy just nu ser det ut som om en bomb har slått ner. Men det är väl härligt?

Apropåååååå inget.. Nästa vecka ska jag ha en egen idrottslektion på idrotten. Är helt galet nervös. Ska ha box, eller boxercise som Stig kallar det. Kommer säkert gå åt skogen alltihop, alla killarna kommer säkert abra springa runt och flamsa och då kommer jag bli sur/arg och allt är förstört. Nej, ska inte tänka så. TÄNK POSITIVT. Det kommer gå alldeles galant. Jag är värsta stjärnläraren. Se där ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0