NEDFRYSNING

Idag har jag haft mycket att göra ska ni veta!
I skolan har det varit lektioner i stort sett hela dagen och när jag kom hem har jag bara grejet med rummet för målaren är klar nu. OCH DET ÄR JÄTTEFINT! Ljust och mysigt. Men än kan jag inte lägga ut bilder på resultatet för jag har inte haft tid till att plocka in allt. Har liksom vart och tränat och grejer.

Fy fan vilken jävla träning det var idag. Rolig och bra,, MEN (tänk er Tony Irwing uttal):
Planen var som en ända stor vattenpöl och redan efter att man hade sprungit ett varv var man dyblöt i fötterna..
Svinkallt! Fast i slutändan kan man nästan säga att vattnet kokade upp där inne i skorna, eftersom det blev varmt till slut.
Yes box, så nu hoppas vi att snön håller sig borta för i år. Hade varit väldigt schysst utav väderguden om det finns en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0