NOT A SLEEPING BEAUTY

Sitter och väntar på min kärlek, min trygghet... Alex. Han är på krogen just nu... Jag säger bara; Gött att GG ska stänga så att man får ha honom heemma ett tag tills skiten öppnar igen.

Har kommit in i en sömnsvacka igen, vilket gör att jag drömmer mycket och får för mig att jag ska dö när jag sover, att jag har hög puls och ska få massa proppar osv. Och det gör att jag inte pallar att sova ensam. Det går inte helt enkelt.
Har inte haft det problemet en enda gång sedan jag flyttade till mormor. Min sömn har i stället förbättras nått så ofantligt.
Men nu vet i katten vad som har hänt. Är nästan orolig för mig själv. Nu när jag tänker efter så är nog det här förklaringen till varför jag måste ta en tupplur minst en gång varje dag. Och den tuppluren är ju inte precis kort heller, utan i kortaste fallet 2 timmar.

Kanske beror det på att jag typ oroar i hjäl mig för mormor som ska opereras. Egentligen är det väl inget att oroa sig för. Fast jag kan inte låta bli. Jag skulle verkligen aldrig i världen tillåta att någonting händer henne.
Ja, vem vet. Förhoppningsvis blir allt bättre när der är klart. Ens problem kan ha sådana konstiga orsaker ibland.
Alla som läser måste i alla fall hålla tummarna för att det ska gå bra, vilket jag ska göra ända tills de nästan går av.
Det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0